niedziela, 21 kwietnia 2013

Super Express, wspaniali ludzie i wesele

Kochani!

w piątek badania krwi wyszły bardzo dobrze! Szumnie to brzmi wiem, ale prawie norma białch ciałek to naprawdę superowo, wierzcie :)

Wątroba okazała się wspaniała i nie zawiodła! Pan psycholog z Szaserów mówi, że mam to napisać.: Az się boję, ze jest dobrze :) Więc się nie boję .

To wszystko pozwoliła na pewne szaleństwo w moim wykonaniu. Wczoraj pojechaliśmy na wesele do mojej Kasi do Siedlec! Było naprawdę wspaniale! Wyszłam na parkiet dwa razy! Juhu!
Kasia ,Adaś wyglądaliście pięknie.Wesele cudowne.Zabawa wspaniała. Życzę Wam raz jeszcze, aby spotykało Was w życiu wszystko co najpiękniejsze!

W piątek też, ukazał sie artykuł dzięki Krzysiowi i Joli Ampuła w super Expresie. "Pomóżcie mi wygrać z rakiem" Dziękuję dziękuje dziękuje. Dziękuje Pani Zofii Dąbrowskiej , za wspaniały i wzruszający artykuł.Zadzwoniła do mnie cała masa cudownych osób, które chcą pomóc, które podpowiadają co robić, które szukają wsparcia w trudnych chwilach. 

Dziękuje Pani Danusi Stulich za wsparcie!!!

pozdrawiam wszsytkich i trzymajcie kciuki
Monia

1 komentarz: