niedziela, 14 kwietnia 2013

Wiosna i programy kulinarne

U mnie burza! Pada! Uwielbiam kiedy jest burza, ale najlepiej kiedy jestem wtedy w domu.
Dziś pachniało wiosną! Jeszcze do tego młode ziemniaczki i sałata ze śmietanką.. hmmm prawdziwa wiosna!

Wczoraj wróciłam ze szpitala. Nie czułam się najlepiej. Często tak jest po podaniu leku. Brakuje sił i wszystko boli. Jak przy grypie. Ale dziś jest już zupełnie inaczej.

Uwielbiam także oglądać programy kulinarne. Od rana leże i oglądam. Nie powiem, żeby wszyscy byli z tego zadowoleni…hi hi.   I dziś też mam ochotę na kanapkę z ketchupem!

Chciałabym pojechać nad morze.

Ale mam życzeń dziś :)

Aha, niedługo na blogu powstaną zakładki typu – co można dzięki fundacji, najlepsze kontakty do lekarzy, ZUS i takie tam niezbędne dla tych którzy będą szukać wsparcia, podpowiem co wiem, gdzie i jak załatwić .

Pozdrawiam deszczowo
Monia

1 komentarz: