niedziela, 10 marca 2013

Drugi koncert przeszedł do historii

Kochani!!!
Ale było wspaniale! Cieszę się, że mogłam być na koncercie i że mogłam Was zobaczyć! Jesteście tacy kochani i macie WIELKIE serducha!

Dziękuje Kochani Wszystkim za to, że byliście wczoraj ze mną! Że mimo mrozu, wiatru i śniegu przyszliście mnie wesprzeć! Dziękuje wszystkim, którzy tego dnia pomagali, wszystkim zespołom PROPABANDA i Magdzie, CZARKOWI WIĘCH, ZEPOŁOWI IGORA SZWACHA - Erased (daliście czadu!), WSZYSCY BYLIŚMY HARCERZAMI, PĄCZKI W TŁUSZCZU Z TOMKIEM KAROLAKIEM. Dziękuje szkole Budowlance za salę, HORUSOWI, DRUKARNI EURO GRAF, CUKIERNI JANECZKA za wspaniałe pączki, Maćkowi Piekarskiemu, ARKOWI BRAXTONOWI za mistrzowskie prowadzenie koncertu – jesteś wielki  :). Stowarzyszeniu POZYTYWKA. Dziękuje mojej mamie, że jest ze mną i mi pomaga. Dziękuje Izie Furdal za pomoc. CMOK!

Oczywiście i najbardziej jak tylko potrafię dziękuje moim przyjaciołom, bez których nie dałabym rady!

EWELINCE OBERZIG – za zorganizowanie i spięcie wszystkiego w całość. Ta Kobieta ma tyle siły i energii, aby pomagać innym! CMOK

MICHAŁOWI SŁOMCZYŃSKIEMU – za zorganizowanie zespołu Pączki w Tłuszczu, za wszystkie gadżety, za noszenie tych ciężkich pudeł! CMOK

KASI SŁOMCZYŃSKIEJ i WIORICE -  za wszystko. Dziękuje, że zawsze mogę do Ciebie zadzwonić i się wypłakać, chociaż jest to zawsze ten sam temat. Dziękuję , że byłaś na koncercie (z brzuszkiem), że mnie wspierasz, pomagasz z Patrykiem. Bez Ciebie nie poradziłabym sobie w wielu sytuacjach. Fajnie, że jesteś. CMOK

MOJEMU MĘZOWI GRZEŚKOWI – dziękuję, jesteś…że nad wszystkim czuwasz i nie muszę o tym myśleć, o lekarzach, szpitalach. Dziękuje za wczorajszy koncert i że jesteś z Patrykiem, kiedy tak bardzo Cię potrzebuję. CMOK

WIOLI KLESZCZ – Kochanie dziękuję, że jesteś obok. Mam tak ogromne wsparcie z Twojej strony, czuję się spokojniejsza i bezpieczna. Ty wiesz o czym ja mówię. Za wczorajszy koncert. I za to ogromne CMOK.

PIOTRKOWI KLESZCZ – Piotr dziękuję, że mnie wspierasz. Że oddajesz krew dla mnie, że pomagałeś wczoraj, nosiłeś te pudła, że byłeś. Dziękuję, za to ze tak naprawdę mało się znamy, a Ty zawsze jesteś gotów pomóc. To znaczy tylko jedno – masz wielkie serce. CMOK

PATRYCJI SZWACH – dziękuję, że jesteś i masz dla mnie zawsze dobre słowo. Dziękuję, że zawsze mi doradzisz i zrozumiesz! Dziękuje za wczoraj, za kanapki, zakupy i za wszystko! CMOK

PAWŁOWI SZWACH – dziękuję, że mimo trudnych chwil znalazłeś czas, żeby być wczoraj ze mną. Dziękuje za dźwiganie, organizację i obecność. Dziękuje za to, że mogę na Was liczyć zawsze. Dziękuję restauracji La Bella za zorganizowanie jedzenia! CMOK

IGOROWI SZWACH – dzięki, że byłeś i że wystąpiliście! SUPER! Aż się chciało iść pod scenę! Tylko nie ma czym pomachać :).  Przypomniały mi się młode czasy. CMOK.

HANI KIRAGA – Haneczko, Ty wiesz, za co ja Ci dziękuję. Zawsze masz dla mnie dobre słowo. Mimo tej ciężkiej sytuacji, choroby, zawsze mi mówisz żebym walczyła. Zawsze. Dziękuje Ci za to, bo to jest dla mnie bardzo ważne.  Nigdy nie zwątpiłaś, że mogłoby być inaczej. I przez to i ja w to wierzę. Dzięki, że wczoraj wszystko ogarnęłaś z gadżetami, za projekty plakatów. CMOK

JANKOWI KIRAGA – za to, że jestes, że dźwigałes te ogromne i ciężkie pudła, że byłes, że mnie wspierasz i pomagasz z patrykiem. CMOK

OLI I ALKOWI KIRAGA – Dziękuje Olu, że dzielnie ogarniałaś temat gadżetów, że je sprzedawałaś i pilnowałaś. Dziękuję, że byłaś z nami i znalazłaś czas i chęci. CMOK

IRMINIE KRÓL – Kochanie, zyskałam nową przyjaciółkę, co dla mnie teraz jest ogromnie ważne. Dzięki że jesteś, że mnie rozumiesz, że zawsze masz uśmiech na twarzy i dobrą radę. Za zorganizowanie plakatów, za ich rozwieszanie (całuję Twoją mamę raz jeszcze). Za to, że byłaś wczoraj, za wszystko. CMOK.

JARKOWI CZARZASTEMU - dzięki, że jesteś, że pomagałeś, że byłeś. Że się dołączyłeś. I ze mnie wpierasz. CMOK

DIANIE I MARIUSZOWI ŚWIĄTEK – dziękuję kochani, że mi pomagacie. Za poprzedni koncert. Wczoraj byliście daleko, daleko,  ale ja wiem, ze mogę na Was liczyć i że byliście ze mną tego dnia myślami. CMOK.

KASI GAŁĄZCE – dziękuje Kasiu za pomoc przy koncercie, za chęci,  i że o mnie pamiętasz. Że mogę na Ciebie liczyć. Dziękuje za wspólne chwile, które pozostaną w głowie do końca. CMOK.

ASI I ŁUKASZOWI SWIĘTOCHOWSKIM – Kochani dziękuję! Za piątkową akcję i przekazane pieniążki, za pączki, za to ze byliście wczoraj  i pomagaliście, za to, ze jesteście cały czas i w ogóle! OGROMNY CMOK DLA WAS.

Wszystkim MAŁYM-WIELKIM wolontariuszom, którzy też pomagali. KAMILI OBERZIG, za zbieranie pieniążków do puszki i opiekę nad młodszymi pomocnikami.

WSZYSTKIM PANOM, którzy nosili sprzęt od rana i do późnych godzin po koncercie. Dziękuję.

Ojej, mam nadzieję, że o wszystkich pamiętałam. Jeśli kogoś pominęłam wybaczcie mi. Przez te emocje i wrażenie nie mogę się w ogóle skupić. Ale mam nadzieje, że wiecie i czujecie to, że  dziękuje Wam i jestem bardzo, bardzo wdzięczna…


Juhu za wczoraj
Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz