poniedziałek, 25 marca 2013

Porządki i dobre wyniki


Kochani!!!

Witam Was i dziękuję za wszystkie smsy z pytaniami "co taka cisza? Czy wszystko ok?" To takie miłe :).
Niestety nie działał mi komputer i nie mogłam nic napisać! To okropne! Ale już jestem i póki co, jest bardzo spokojnie i całkiem dobrze. Nawet sprzątam w domu, delikatnie i byłam u Kasi na urodzinach, szok :).

Działo się troszkę, nie dostałam leku tydzień temu przez pomyłkę lekarzy, ale badania są dobre, więc to jest pocieszające :).

Do szpitala jadę w czwartek, na kolejną dawkę zbawiennego leku. Wielki czwartek, w szpitalu, ale trudno, trzeba patrzeć także na inne sprawy.

Dziękuje wszystkim za wpłaty! Wandzi Gruszczyńskiej i jej kochanym rodzicom! Kasi Antosik!  Wszystkim, że o mnie pamiętacie! Cały czas. Grosz do grosza i kwota sie zbiera! To niesamowite :). Człowiek spokojnie wstaje i patrzy przez okno. Pieniądze szczęścia nie dają, ja to doskonale wiem, ale bez nich jest bardzo trudno. Taka jest prawda. Dlatego jeszcze raz dziękuje baaaardzo z całego serduszka.

Pozdrawiam Dorotę z Bartka :) i wszystkie Dzieciaki ze szkoły Pani Beaty, za chęci za pomysły i za pomoc! Jesteście kochani!!!

Pozdrawiam wszystkich cieplutko, mimo okropnego mrozu! Brrr

Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz