piątek, 29 marca 2013

Święta, lek i zima

Witam!
Właśnie wróciłam ze szpitala! Udało się! Kolejna dawka leku wpłynęła w moje ciałko. Kochane białe fartuchy – robią co mogą! Zobaczymy co dalej. Ale czuje się dobrze. To najważniejsze. Chociaż pogoda niestety nas nie rozpieszcza….Zima! Nie czuje Świąt. Ale cieszę się. Cieszę, że mogę tu być, mogę cieszyć się Patrykiem.

Kochani, spokojnych i zdrowych Świąt dla Wszystkich! Dla mojej kochanej Siostry i Mirka z chłopakami, moich przyjaciół i znajomych, dla wszystkich którzy zerkają tu na bloga.  Dla moich Lekarzy i pielęgniarek :). I dla mojego „Anioła”.

Pozdrawiam też serdecznie i dziękuję Ali i Wojtkowi „Cihemu” za wspaniały projekt koszulki z moją karykaturą, którą dziś zachwycało się pół szpitala :), całusy!

Pozdrawiam!
Monia (uśmiechnięta)

4 komentarze:

  1. Kochana Monisiu od nas wszystkich też najlepsze życzenia, ZDROWIA!!!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia wstaw swoje zdjęcie w tej koszulce, ciekawość mnie zżera :)

    OdpowiedzUsuń