piątek, 22 lutego 2013

Energia


Kochani w domu jest cudownie. Mam tyle energii dziś, tak bardzo chciałabym coś zrobić. Może ulepić bałwana? Mama piecze ciasta na jutro, kanapki na koncert robimy dopiero przed koncertem. Ula zawiozła Patryka do szkoły, a ja siedzę. Kiedy mnie nosi!
Tak bardzo cieszę się na jutrzejszy dzień! Niech tylko białe podskoczą, bo jest ich malutko. Ale ja z nimi dziś porozmawiam.. :)

Jeszcze raz dziękuję: IRENIE, GRZESKOWI, KASI, MICHAŁOWI, PATRYCJI, PAWŁOWI, WIOLI, IRMINIE, MARIUSZOWI, DIANIE, HANI, JANKOWI, OLI, KASI G.i IZIE za jutro.

No i wszystkim naturalnie :)

Buziaki
Monia

2 komentarze:

  1. Oj trzymamy mocno kciuki, żebyś się jutro czuła dobrze! Samopoczucie najważniejsze w takim fajnym dniu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia ja jutro pączki robię to Ci przyniosę

    OdpowiedzUsuń