piątek, 8 lutego 2013

Zima


Kochani,

Rozleniwiłam się z troszkę z pisaniem, przepraszam. Ale to chyba przez ten śnieg!  Mamy piękną zimę pewnie dlatego, że siedzę w domu he he. Jak słyszę różne odgłosy spod bloku…to cieszę się, że jestem w domu.

Białe ciałka szaleją cały czas, płytki tez. Chociaż tutaj  mam spokój!
Wczoraj byłam na konsultacjach u lekarza. Czeka mnie kolejna chemia. Prawdopodobnie od poniedziałku. Mam nadzieje, że moje płytki i białe mnie nie zawiodą i będą mi pomagać.
Wczoraj musiałam wyjść z domu! W jedna stronę do wawy 2 godziny! Masakra ...Sypie, pada i ten zapomniany przeze mnie…korek.

Złota kobieta Irena napisała mi, że koncert odbędzie się 23 Lutego o godzinie 17.00 w MDK. Mam nadziejże, że będę mogła na nim być. Zapraszam Was wszystkich będzie się działo!!! Więcej szczegółów podam w odpowiednim czasie.
Nie widziałam jeszcze takiej organizacji! Irenko jesteś WIELKA!

Chciałam dziś wyjątkowo podziękować Cioci Eli - mojej mamusi chrzestnej i Wujkowi Mirkowi z Siedlec. Łzy same cisną się do oczu. Dziękuję za Waszą  pomoc…
Kocham Was bardzo mocno i ściskam z całych sił.
Dziękuje też Łukaszowi Ś. i Asi za to, że jesteście ze mną i za wsparcie …Nie wiem jak ja Wam wszystkim za to podziękuję…

Całusy , miłego piątku
Monia

3 komentarze:

  1. Monisiu trzymam kciuki, by wszystko układało sie po Twojej myśli. Ściskam Cię mocno.
    P.S. Siedlce dopiero dochodzą do siebie po wczorajszych opadach śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monik na 200% będzie dobrze,musi być :-) Z podatku rozliczę troszkę ludzików i ich 1 procencik musi powędrować do Ciebie kochana. Trzymam za Ciebie kciuki.Bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj Monisiu zawsze możesz na nas liczyć! Z każdym dniem będzie lepiej, również trzymamy kciuki. A na koncercie postaramy się być :) Pozdrawiamy, Ela i Mirek.

    OdpowiedzUsuń