sobota, 23 lutego 2013

Pozytywne Rockowania już dziś


Kochani to dziś :)

Dziś wspaniały dzień. Od rana jestem na nogach, wyglądam przez okno i sama nie wiem, co chciałabym tam wypatrzeć. Zakupy zrobiła mama z siostrą, Patryk jeszcze nie wrócił od Bruna, a mnie dalej nosi.
Czuje się całkiem dobrze, trochę sił brak, ale mam nadzieję, że wszyscy się dziś zobaczymy. Dziękuję, że będziecie. To dla mnie bardzo ważne.

Zespół Hey obchodzi dziś 20-lecie. Pamiętam swoje młode lata, kiedy słuchało się godzinami. I w sumie tylko ich. Piękne czasy. Dziś tez posłuchamy dobrej muzyki! Dziękuje BARDZO wszystkim zespołom, które zechcą zagrać dla mnie dziś….to strasznie fajne. To ludzie z wielkimi serduchami. Zagrają:  Alamo, Dragonplag i DeLaCore oraz warszawskie Noodle Inc.

Całusy dla wszystkich
Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz