poniedziałek, 18 lutego 2013

Terminologia i głodówka


Kilka słów terminologii...
Jestem już po badaniu. Uff…Dziś pobrano szpik i kawałek kości. Nazywamy to fachowo trepanobiopsją. Na czym to polega? Żeby Was nie wystraszyć – wwiercamy się w  kość, wiercimy, wyciągamy ….i po strachu. Znam to badanie, ale i tak się trzęsę zawsze jak galareta. Teraz czekamy na wynik. Najgorsze jest to czekanie. Jak coś będzie wiadomo od razu napiszę. Jeśli wszystko będzie dobrze jutro ruszamy ze specjalnym programem. Z moją nadzieją ...
Ale wiecie co jest najgorsze? To, że nie mogę teraz jeść przez trzy godziny! Nie jadłam śniadania, Batory przepłynął i po obiedzie :(. A ja głodna!

Ha! Żeby było śmiesznie, spotkałam kolegę „Majora” w szpitalu. Zgadaliśmy się,  że jest na tym samym piętrze, no i zorganizowaliśmy krótkie spotkanie. Człowiek się nie spodziewa znajomych w takich miejscu. Przynajmniej coś się dzieje!


Chciałbym także wszystkim podziękować za wpłaty!!! Markowi Pietrak i Michałowi Standziakowi i  Łukaszowi Zielińskiemu!
Całej firmie Ricoh dziękuję! Jarkowi, Kasi, Pani Kral Majewskiej! Radkowi za pomoc. Dziękuję!!!!!!!


Buziaki
Monia


3 komentarze:

  1. Witaj Moniko:)
    jestem znajomą Twojej siostry Joli ...gadałysmy wczoraj o Tobie..że jestes taka dzielna...chciaz nie jest Ci łatwo..ale walcz o siebie, o to co bedzie dalej,nie poddawaj się...chociaz cie nie znam ale będę trzymała kciuki,za Ciebie i powrót do normalnosci..:)dzisiaj przez przypadek wpadł mi w ręce kalendarz z tamtego roku, w ktorym miałam zapisane tak lakonicznie witamina B 17..słyszałas o niej??/ Znajomy który do nas przychodzi, w tamtym roku opowiadł nam jak ktos z jego rodziny wyleczył sie taka terapia....jest ksiazka na ten temat i w necie mozna kupic suszone ziarna moreli...przeczytaj moze to jakis znak dla Ciebie?? Pozdrawiam Cie cieplutko...Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń