wtorek, 22 stycznia 2013

Celebrytka, magnez i karuzela

Jest lepiej.
Chociaż moja niezastąpiona Pani Doktor musiała dziś do mnie przyjechać. Dostałam kroplówkę z magnezem i ciut się poprawiło. Wyniki mocno spadły, ale to normalnie po "kapaniu" i pewnie dlatego kręci mi się w głowie jak na karuzeli.

Kasiu, pytałaś o koncert...
Z tego co wiem odbędą się dwa: 23 lutego i 9 marca, ale myślę, że Złota Kobieta Irena jeszcze to potwierdzi i będziemy huczeć, że jest imprezka, a nawet dwie :).

Weszłam dziś na Facebooka i ... ile mnie tam jest! Hehe, wszędzie ja :).

Całuje i do jutra
Monia

7 komentarzy:

  1. Irena potwierdza :). Odbędą się dwa koncerty: 23 lutego i 9 marca.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i tak ma być.... zaraz puszczę zapowiadajkę w eter - a niech wszyscy już planują i przekazują info dalej... Będziemy na obydwu - oj, będzie się działo!!!!! jak to mawia taki jeden zakręcony z ADHD. Pozdrawiam i myślę... K.

    OdpowiedzUsuń
  3. a i jeszcze jedno - miałaś rację z tym łokciem heheheheheheh... :) Ja nie dałam rady :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będziemy imprezować i zbierać pieniądze na dwóch koncertach, super :) już nie mogę się doczekać.
    Cieszę się, że lepiej się czujesz, oby wyniki się poprawiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie, aby było jeszcze lepiej :)
    Czekamy na wieści o koncertach.
    Buziaki i pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia dużo, dużo sił! Walczymy razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia, mam nadzieję, że wszystko dobrze i przeziębienie minęło. Pozdrawiam, buźka - K

    OdpowiedzUsuń